Contact
Wij willen het voor u zo gemakkelijk mogelijk maken met ons contact op te nemen. Zie daarvoor de gegevens aan de zijkant van dit scherm.
Het kan natuurlijk gebeuren dat een klacht heeft over 1 van onze producten of dat u ontevreden bent over 1 van onze adviseurs. Om de klanttevredenheid hoog te houden nemen we alle klachten dan ook zeer serieus en zullen we u klacht ook proberen om zo goed mogelijk op te lossen. Als u als klant tevreden bent, dan pas zijn wij tevreden met ons werk, we rusten niet tot u probleem naar uwe tevredenheid is opgelost.
Uiteraard administreren wij alles om alles te kunnen reproduceren. Wij vragen u ook om u klacht zo concreet mogelijk met tijden en data te noteren en eventueel de bewijsstukken op deze pagina te uploaden. Als we een helder beeld van de situatie hebben kunnen we u klacht ook beter en sneller afhandelen.
Mochten we er onverhoopt toch niet uitkomen dan kunt u altijd nog u klacht voorleggen bij de geschillencommissie.
Voor financiële dienstverleners is KIFID het instituut waar u uw klacht bij neer kunt leggen.
Als onafhankelijk financieel dienstverlener zijn wij ook aangesloten bij KIFID ondernummer: 300.017992.
Wij maken het u graag gemakkelijk.